Lite off..

2009-04-03 @ 17:57:42
Har varit lite off på sistone med bloggen.
Har haft lite viktigare saker för mig, i onsdags var det PISA prov och jag + ett tiotal andra people satt nere i källarklassrummet och skrev i gryga 2-4 timmar. Som belöning för vårat hårda arbete serverades grillspett med tzatsiki. Väl värt det! Sedan var det stallet som väntade. Torsdagen hade vi NO prov i genetik, gick skitbra & idag fick vi tillbaka våra svenskauppgifter där det visade sig att mitt arbete verkligen lönat sig och låg på en mvg nivå! Helt crazy! Nu väntas inget speciellt tror jag.. eller jo! Jag ska kolla på några avsnitt av skins.. FÅR INTE MISSAS. Mmh.. I <3 skins



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0