Jag undrar vad som hade hänt om...

2009-04-25 @ 21:14:14

... jag aldrig hade tagit tag i sparandet till min nya dator för ungefär exakt 7 månader sedan. Då hade jag nog suttit här med min gamla skitburk från 2001 och väntat i miljontalsår på att den skulle starta, väntat ännu en evighet på att den skulle uppdatera virusskyddet, väntat ytterligare ett århundrade på att den skulle ladda sidorna jag ville klicka mig in på och sedan bli så besviken, ledsen och förbannad på att den hängde sig och var tvungen att starta om den en gång av alla miljarders gånger som sedan väntade.. Jag undrar verkligen hur det hade sett ut..

Men nu råkar det ju vara så att jag fick min nya dator tillslut, och jag är så himla nöjd med mig själv! Jag lyckades spara ihop 5000kr helt själv, och sedan tyckte mina päron att jag varit så duktig att dom betalade resten av datorn.

Jag säger då det.. ge aldrig upp om ni har ett mål, det tar på tålamodet, men fyfan vad skönt det känns efteråt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0