Jag hatar att vara besatt!

2009-04-18 @ 19:45:43
Det finns nog ingen människa som inte har fallit för denna snygging. It's Robert Pattinson I'm talking about, (vem annars?) Efter att jag varit på premiären av Twilight var jag helt förälskad i både Edward och Robert, ni vet en sån där kändiscrush som typ brukar försvinne efter ett antal år? Well, denna crush tror jag aldrig kommer att ta slut, och det insåg jag när jag gick in på Hannas blogg. Varför finns det sånna så snygga människor här i världen? det är inte klokt.. jag kommer gå runt i evigheter med killens namn i huvudet. HJÄLP!


Kommentarer
Postat av: E L E N A

Dagens fråga: Vilken är din favorit glass? =)

2009-04-19 @ 13:44:17
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0