Helluu,

2008-09-11 @ 20:49:04
Helluu,
Sitter just nu bara här och ser på teve, har inte så mycket annat för mig, är mest bara trött och sliten. Har biologiläxa att plugga till, så jag får väl anstränga min hjärna lite till idag ändå. Skoldagen var väl helt okej antar jag, gympan var keul (say what!?) yes, i mean it. Det här med friidrott är faktist ganska okej, speciellt höjdhopp, slog mitt rekord från i måndags, wohoo!

Den 25.e oktober drar jag på konsert. Finally! Det var ett tag sedan jag sist var på konsert och jag känner suget.. det är som en drog. Det blir Aiden igen. Jag kanske skrev tidigare att jag inte gillade dom så mkt, det är sant, men dom är sååå mycket bättre live, så man ska ju passa på och så drar jag ju dit för att my dear friends ska dit.

Nu ska jag göra nåt nyttigt, läsa på läxorna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0