Heeeelg!

2008-09-19 @ 21:46:39

Nu är det helg förfan! Thank god!
Sitter i vardagsrummet och ser på tv. Mamma och pappa är borta och kommer inte hem förrens imorgon, så jag och min syster är ensamma hemma och har precis ätit sen middag. Pizza! Snart ska vi vräka i oss chips o titta på tråkig tv.. de är typ inget intressant som går nu på tv.

Jag har funderat lite.. jag kanske ska bli medlem på gratisbio.se.. eller vilken hemsida du nu var... Vet att det är många som är det, och dom säger att det är jätte bra. Är i stort behov av en ny dator, så jag tror jag ska ge det en chans, men blaah.. vi får se hur det blir.. måste nog fortsätta fundera ett tag!

Har fixat en liten gästbok lite längre ner till vänster. Så nu kan ni skriva i den om ni känner för det : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0