Illustration

2008-09-16 @ 10:49:02


Stannade hemma idag också eftersom mamma tyckte det.
Igårkväll låg jag i sängen och läste "Linas kvällsbok" Damn vad bra den är! Jag kunde inte sluta läsa den, men tillslut var jag tvungen att tvinga mig själv att sluta läsa, för jag hatar när böcker tar slut så jävla fort. Haha. Läste typ  minst 80sidor & idag lär jag ju läsa ut boken.. ehehe.. *boknörd*

Jag jobbade på en ny illustration igår också, tog drygt en timme att göra den.. men jag blev fett nöjd. Det är den ni ser på bilden som ni kanske förstår. Klicka på en för att få se den i större format! Har dock inte fått tillbaka lusten att börja illustrera igen, jag saknar tiden då jag kunde sitta och rita i flera timmar, jag hoppas det kommer tillbaka. Nu ska jag ta det lite lugnt och glo på teve.

Ciao! (klicka på bilden för större format)



Kommentarer
Postat av: Ella

Du ritar jätte fint!!!!

2008-09-16 @ 12:12:35
Postat av: Anonym

nice painting geek (:

2008-09-18 @ 21:41:20
Postat av: Mari

What, har du ritat den Oo

2008-10-11 @ 17:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0