Lalala..

2008-10-20 @ 20:33:33

Jag trodde jag skulle dö idag,

eftersom hela helgen varit ett helvete så trodde jag faktist att det skulle bli värre idag, men som tur var så blev det inte sååå. Idag är humöret ganska okej, var nära att spåra ur idag igen, men jag hejdade mig i typ sista sekund.

Imorgon ska jag ha utvecklingssamtal, oh yeah! I can't wait, vi fick våra omdömmen förra veckan, och det ser helt okej ut faktist så jag tror de går bra imorgon. Wish me luck.. Så imorgon blir det alltså till att sova, fyfan va de behövs. Jag har typ inte sovit ett skit i helgen, och allt pga mitt otroooligt underhållande humör, så de ska bli så jävla najs med sovmorgon.. suck on that! Nu ska jag glo vidare på 'Design Simon & Tomas' .. ehe, tills vidare,

ha de gött!  on the pic; Oliver Sykes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0