Just another day..

2008-10-19 @ 16:46:46
Idag har det inte hänt mycket kan jag säga..
Har iallafall varit duktig och städat mitt rum ganska rejält, vilket faktist behövdes. Det känns bra nu när det är gjort. Jag har glott på teve en stor del av dagen bl.a idol reprisen.. jag som inte ens tittar på Idol, hehe. Det har inte blivit så mycket dator idag, för när jag satte på den idag vid typ 2 så hakade den upp sig en kvart senare, och jag orkade inte hålla på o stänga av o sätta på, så det blev teven igen.

Det märks att jag fortfarande e på dåligt humör idag, fast inte lika mycket som igår. Jag har svårt för att komma över sånna grejer, gash.. Jag ska försöka lyssna på lite musik och pilla lite i Ps så får vi se om jag kommer på andra tankar. Lägger nog ut en ny outfit idag också,   See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0