Monday...

2008-10-06 @ 21:14:52
Jag hatar att vakna upp på måndags mornarna..
..så fort jag märker att klockradion gått igång vill jag bara slå sönder den, o så ligger jag där i sängen och svär o tjurar om varför man inte hade förmågan att spola tillbaka tiden så man får sova lite till.. Well.. it sucks..
Nyss ringde min lärare och berätta att morgonslektionen blivit inställd, så vi får sovmorgon. oh yes! Så det betyder att jag kan sitta uppe lite extra, måste bara ta reda på när nästa lektion börjar. Dagen har varit ganska okey annars, musiken var nog roligast, eftersom vi fortsätter med vårat projekt om att göra om en låttext och sen spela till den, så jävla damn kul!

ska förövrigt byta min profilbild som är där till höger, den är så jävla gammal så de inte är sant..



On the pic; Alaina Beaton


Kommentarer
Postat av: Stylissimo - Fifi

ûbersnygga bilder. Love the tattoo. Ser ut som bilder från den där kända franska konstnären (tror jag det var)

2008-10-06 @ 23:07:56
URL: http://stylissimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0