I'm tired..

2008-10-03 @ 18:49:30
Slutade två idag och hann precis med 14.19 tåget hem, snacka om jobbig dag. När jag kom hem så däckade jag i sängen på direkten och vaknade sedan av att mamma kom hem och också deckade i sin säng. Haha. Sen var jag tvungen att gå upp och börja skriva bokanalysen till svenskan, den gick helt okej.

Oh.. Jag hade engelskaprov idag, och de gick ju som det gick. I början gick det kanon, men sen gick det bara sämre och sämre och jag höll typ på att dö. Jag lär ju sumpa mitt VG i engelska nu när jag har den andra cp läraren.. blaaa.. Sorry, ni ska inte behöva läsa om mitt gnällande men det känns så kasst.. Har föresten hittat några bra alternativ på datorer nu, men jag ska be min kära far om råd så får vi se vad han tycker.

Chemical Vocation - Pencils and papers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0