I'll get him hot, show him what I've got

2008-10-27 @ 19:35:47
H e l l o,
Idag har jag varit väldigt nyttig och städat ur min stora garderob.. o då menar jag verkligen stor. Men det är inte bara kläder som är där inne. Det är massa gamla saker också, ljusstakar, barnminnen m.m. så nu känner jag mig extra nöjd över mig själv, o de känns skönt att ha de gjort. Sen har det verkligen inte hänt mycket här hemma, har för det mesta lyssnat på musik, bl.a Lady gaga's album "The Fame" har jag suttit o lyssnat och typ vrålsjungit till, det bästa är ju att jag glömde bort att mitt fönster var öppet också.. hoppas alla småbarnen i området stördes av mitt fina oljud :) haha.

Imorgon bär det av till stallet. Vi ska förbereda inför spökkvällen på onsdag, och jag är fett pepp! Jag ska klä ut mig till en död liten vilsen flicka som går omkring o gråter och kidnappar människor som kommer för nära. Damn.. I love halloween! ;) Nej nu mina vänner ska jag titta på television, see ya later!


Lady Gaga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0