Give me money..

2008-10-23 @ 18:40:00

Tjobre,
Right this moment gör jag inte så mycket, försöker lyssna på bandit, men allt jag hör är ett jävla brusande ljud.. kan inte heller lyssna på datorn eftersom min dator är de trögaste ever (har jag nämnt att den är från 2001?). Inte går de bra och spara ihop till en ny dator heller, just nu e jag pank o när jag väl får pengar så ska jag spendera bort dom på bio (som jag lovat kompisarna) & ett par efterlängtade tights. Sen måste jag ju köpa julklappar också.. DAMN! Give me money..

Idag har de inte hänt så mycket heller, skolan var ju pest o pina som vanligt & när jag kom hem var jag tvungen att plugga till SO provet imorgon. Jag känner mig inte helt hundra på de vi ska ha prov på.. så jag får nog offra några timmar ikväll o plugga ännu mer. Jag är egentligen för trött för att göra någonting just nu, orkar heller inte skriva så mycket här heller. Imorgon däremot hoppas jag blir bättre. Då ska min kära vän Jaccie komma hem till mig & jag hoppas att jag är någorlunda social då.

See ya!



Kommentarer
Postat av: Stylissimo - Fifi

Var jag rik kunde jag gärna langa över. Men det är lite svårt, speciellt såhär på slutet av månaden. ;)



Sv: Thanks a lot.

2008-10-23 @ 22:48:18
URL: http://stylissimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0