Söndag.

2008-11-23 @ 15:55:01
D a m n   v i l k e n   b r a   h e l g   d e t   h a r   v a r i t . .
..det känns förjävligt att den ska behöva vara slut. Gårdagen spenderade jag hos Jaccie. Hennes päron och en granne skulle någonstans så vi fick agera hundvakt åt Rottweilern Ronja. Hur söt som helst. Vi gick på promenad två gånger med henne i mörkret, och hon uppskattade all kärlek vi gav henne. Söt vove! Idag bar de alltså av hemåt igen, tidigt tycker jag. Hade gärna velat stanna hos Jaccie ett tag till, men min bror skulle komma idag och jag ville ju såklart träffa honom också. Well well, bra helg var det, och jag är på bra humör.

It Feels Good! (Y)




Kommentarer
Postat av: Jacqueline:D

det har varit så trevligt:D

2008-11-23 @ 16:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0