Saturday.

2008-11-01 @ 10:37:15
G o o d   m o r n i n g !
Vaknade upp för en halvtimme sedan av att min syster skrek på mig att jag skulle låsa dörren efter henne, så jag klev motvilligt upp ur sängen och gjorde det. Hon ska på Keane konsert idag, och jag är så jävla avis. Jag vill också ha råd att gå på konsert! Hon hade packat med sig liggunderlag o en jävla massa candy, dom ska sitta och köa från 11 tills de börjar, inte riktigt säker på när den börjar. Men jag ska snart ringa henne och fråga vad hon o alla människor har för sig. Jag sitter och gör absolut ingenting, har inte planerat nånting för idag, and it sucks.. Får väl helt enkelt sitta och vänta tills päronen kommer hem, kanske har dom någon present med sig.. ehe :)

S e e   y a !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0