It's a matter of time before we all run out...

2008-11-04 @ 17:19:43
Den här dagen har varit förjävlig för min del, fick reda på igår att jag skulle ta spruta idag, och jag som älskar sprutor! Ont som satan gjorde de.. så jag har gått o haft ont i armen hela dagen. Jag kom några timmar senare till skolan idag alltså, och kom precis när bilden skulle börja, vi skulle få veta hur vi låg till i bilden idag, så vi skulle lämna in vårat arbete vi precis avslutat med,  jag har alltid haft MVG i bild tills idag. Jag fattar bara inte varför, vi fick en ny lärare i bild den här terminen eftersom den förra fick barn o nu är mammaledig, och just den läraren måste ha någonting emot mig, för hur hårt jag än jobbat o slitit med bilden vi skulle lämna in så fick jag bara VG. Jahapp.. skitkul, verkligen.. jag fick heller inte veta varför jag bara fick VG.....

bajs.


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

HON ÄR HELT STÖRD..

jag fattar inte vrf hedvig skulle bli på smällen

2008-11-04 @ 18:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0