I want to wear them tonight..

2008-11-08 @ 21:12:43
H o l a   A m i g o s !
Kvällen var helt okej, även om jag inte sa så mycket till människorna. Efter en lång stund så gick jag upp på mitt rum igen och surfade lite på hemsidor för skojs skull, och hittade då... dessa ursnygga dojor från brandos för typ 1500+. Gah. I want to wear them tonight! Har dock ett par liknande.. med lite lägre klack, som är inlämnade för att få ny klack eftersom jag slitit ner den. Fast nu har dom varit där i nästan tre veckor eftersom jag inte kunnat hämta dom, ehe.. måste ta o pallra mig dit nån dag.

Kollar just nu på reprisen av MVT Europe Music Awards eftersom jag missade den förut. As usual!  Katy Perry gjorde ett bra jobb som värd iallafall, she's a beauty. Därför bjuder jag på hennes senaste video också.


Katy Perry - Hot 'n' cold


Kommentarer
Postat av: Ella

din blogg e fin!

2008-11-08 @ 23:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0