Great!

2008-11-09 @ 18:18:03
S u n d a y   A f t e r n o o n .
Idag har jag varit riktigt duktig, städade päronens bil idag, eftersom jag behöver pengar till den där satans datorn. Sen ringde jag och kollade upp praoplatser, så v.49 ska jag praoa i mitt älskade stall västerkumla.. ehe. Nu har jag tjänat ihop ungefär 153kr till min spargris den här veckan, o sen kommer jag att lägga i min månadspeng, så de blir mycket cash i burken! Datorn kanske inte är så långt borta iallafall. Jag är iallafall skitnöjd över mig själv, och sen ska jag ta över nån av sarahs stallhelger så jag känar lite cash på det också!

Imorgon är de skola igen, ingenting jag direkt ser fram emot.. min älskade mössa är borta också, så jag lär ju frysa om huvudet imorgon. WHERE IS IT!? jag kan inte leva utan min mössa... buh. Näh.. jag tror jag måste leta efter skiten.. see ya!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Du får göra det någon gång :D Jag ska definitivt åka dit igen i framtiden!

2008-11-09 @ 18:48:04
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0