Som jag sa..

2008-05-06 @ 17:34:37
150608-153S o m  j a g  s a . . .
Jag är inte alls bar på att rita ansikten som ni ser... kom nu inte och säg "åh så fint" för det är det verkligen inte! Ögonen ser ju inte kloka ut!! Ingen människa har så stora ögon, aja, nu ska jag inte klaga mer, det är inget ni ska behöva lyssna på. Hoho, över till annat!

Jag är lite förvirrad.. vi fick tillbaka svenskaproven idag.. jag fick 46,5p och det var på gränsen till VG (alltså 47) >< Jag blir så irriterad.. jag fick bara G+ medans min kompis S bara fick 39p och VG!! Det är ju inte klokt.. jag förstår inte hur man kan sätta sådana betyg!

Imorgon blir det rida Pepsi, jag kommer inte kunna blogga något, eftersom jag kommer hem sent, vet inte exakt.. men i fortsättningen på onsdagar kommer jag förmodligen inte kunna blogga något, tyvärr :3 om jag inte råkar få tag på en dator i skolan d.v.s

Aja, ha de bra alla pluggisar X')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0