Shopping i Stockholm!

2008-05-24 @ 21:47:31
I d a g   v a r   j a g   a l l t s å   i   s t o c k h o l m   o c h   s h o p p a d e !150608-171
Min kompis Linda skulle ha följt med, men hon fick lite förhinder. Men jag åkte iallafall in med min syster. Vi spenderade i princip hela dagen där, jag köpte ett par byxor, två linnen, ett nytt nitbälte och svart hårfärg!

Jag och min syster passade också på att köpa en morsdag present, vilket blev en rolig mugg med ett kattmotiv på (när man lyfter på muggen så kommer det ljud, i det här fallet kattljud XD ) men det fanns också ko och hund koppar också, vi köpte två små grodprinsar och en mobilhängare :)

Inköpslista:
*Byxor, grå (Weekday) 400kr
*Vitt linne, Rolling Stones tryck(H&M) 149kr
*nitbälte treradigt (Black Moon) 249kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0