It's My Birthday!! :'DD

2008-05-08 @ 18:16:04
image154
O k e j ,   v a r t   s k a   j a g   b ö r j a ?
Jag blev väckt av att mor, far och min syster kom in och sjöng för mig *host* (Y) det lät ju verkligen suuper! Iallafall så vaknade jag ju av det. Jag fick öppna mina paket typ halft sovande, första paketet fanns det mascara & ny foundation, i det andra fann jag ett par... SKULLCANDY HEADPHONES! <3 som jag sååå himla länge alltid velat köpa, men fan va dyrt de må vara! Jag blev helt hyper :3 i nästa paket fann jag en "stör ej" skylt, men jag tror ingen kommer bry sig om jag skulle sätta upp den, haha! I det sista paketet fann jag ett påslakan i svart o vitt <3 mums, me like! Men pressenterna tog inte slut där inte...

Efter en hetsig dag i skolan, med prov o läxförhör (ja, tack så mycket.. väldigt rart av lärarna att ge mej de på min födelsedag) så kom jag hem och ramlade i säng och typ sov nån timme, senare kom min syster hem. "DU HAR FÅTT KÄRLEKSBREV" skrek hon, okej.. tänkte jag, men de var sant (haha) hon kom upp med ett rött kuvert som det minsann stod "Kärleksbrev" på. Jag förstod direkt vem beundraren va! LINDA X'D hon är så himla bra på att skoja till allt, och jag blev hur glad som helst när jag fann detta kort -----> i kuvertet! :'D dessutom var det fyllt med ballonger som hade MITT namn på! Mohaha! Fatta hur glad jag blev!! jag hade helt glömt bort att ta in posten, så nu skickade jag ett sms till henne o tackade (o typ hyperventilerade med ord om hur koolt de va <3) nu väntar jag ivrigt på svar från henne, så hon inte tror att jag ignorerar hennes fina kort!

Min syster hade köpt en pressent till mej också, :'D lösögonfransar!! Jääii! jag som fått stå ut med mina plastiga o obekväma andra, nu kan jag ha på mig nya o fräscha minsann!
Men födelsedagen tar inte slut än.. i helgen ska vi äta födelsedagsmiddag med min bror och jag ska för första gången äta SUSHI, som linnea ska laga speciellt till mej! <3

D e t   h ä r   v a r   n o g   d e n   b ä s t a   f ö d e l s e d a g e n   e v e r !   : ' D   p u s s   p å   e r ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0