Shopping i Södertälje.

2008-03-01 @ 16:07:59
Hejsan alla glada människor.
Idag var jag och familjen i södertälje och shoppade lite grann inför skidsemestern. Vi ska ju   åka till sälen om en vecka och jag var i behov av ny skidjacka. Jag köpte en jättesnygg   skidjacka på Stadium. Helt i min smak. Som ni ser på bilden så är den lite rosa, i   knäppningen och på innersidan. Det passar perfekt till min rosa lugg! Haha! 


Jag köpte också en bok som jag också vill tipsa er andra om. Den heter "Systrat i Jeans - tredje sommaren".  Den är skriven av Ann Brashares. Jag har ju inte direkt läst ut hela boken, men jag tipsar er att läsa den första boken! Den har fått väldigt bra kritik och jag älskar den. Man blir verkligen rörd av den, och det är verkligen piss när den tar slut vill jag lova. Systrar i Jeans finns också på film, men bara första boken, vilket jag tycker är ganska synd. Den gick på tv för inte så länge sedan och den är faktiskt också ganska bra. Men jag föredrar nog böckerna mer än filmen. På bilden nedanför ser ni böckerna som jag har just nu, jag vet att det finns en fjärde bok, men jag ska köpa den efter att jag har läst ut trean.
image60

Jag hoppas ni läser dom :] Nu måste jag tyvärr kila, men ha det så bra Hejdå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0