Prao imorgon.

2008-03-02 @ 19:34:33
Hellu allihopa.
Imorgon är det måndag och jag ska praoa. Jag är själv lite besviken på min praoplats, jag hade helst av allt inte velat praoa överhuvudtaget, men de är tydligen ett måste när man går i 8.an. Vid lunch ska jag och min kompis gå raka vägen till min skola och ta ett allvarligt snack med syv. Man ska väl inte behöva praoa på en plats man fruktar mest av allt? Jag och min kompis hade sett fram emot att få jobba tillsammans, men vi blev satta på två olika platser. Jag är grymt arg vill jag lova, det jag fruktar mest är att praoa själv eftersom jag har det svårt i vissa sociala situationer, jag får ångest och mår illa och så ska man väl inte behöva känna på sin praoplats?
Jaja, vi får hoppas att det löser sig vilket jag tvekar lite att det kommer göra, våran syv är nämligen svår att övertala
och hon tycker alltid att det är hon som har rätt.
Men jag får väl bita ihop om det inte går för sig och stå ut en hel vecka själv. Ni andra får ha det så bra iallafall,
Hejdå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0