Långt.

2008-12-23 @ 14:50:02

W o o o h .
I torsdags hämtade vi ut mitt paket från posten & som jag misstänkte så var det hårförlängningen som jag vann av Linda! :) Idag kunde jag inte hålla händerna borta från de, jag var tvungen att testa det. Ovant känns det. Jag hade ju löshår förut, men gav upp eftersom att jag inte orkade ta av och på mig det hela tiden, och dessutom orkade jag inte tupera där dom där klämmogrejerna skulle sitta så det gled ju ner hela tiden, kan också ha berott på att klämmogrejerna va ganska dåliga. Nu sitter iaf håret på plats och jag vet inte ens om jag vill ta av det! Det var längre än jag trodde, men smexigt blev det iallafall.

Imorgon är det julafton, hur känner ni inför det? ;)



Kommentarer
Postat av: Ella

God jul och gott nytt år! =)

2008-12-23 @ 18:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0