Julspex.

2008-12-09 @ 16:59:57
H a l l å   H a l l å .
Idag fortsatte vi med att arbeta med julspexet som ska visas upp nästa fredag tror jag. Jag och några kompisar har kommit på en skitabra idé & vi har jobbat för fullt med den. Igår skrev vi klart manus & idag jobbade vi med kulisser och rekvisita. Jag tänker inte gå in på i detalj om vad vi ska göra, kanske lägger ut bilder från förberedelserna. Imorgon ska vi iallafall filma lite.. och klä ut oss ;) skojigt.

Just nu har jag mest suttit och lyssnat till Twilight Soundtracken och laddat ner lite grejs som ska vara med till filmen. Kan inte skriva så mycket idag, eftersom jag måste packa ner lite grejer till imorgon också. Ska försöka ta med mig kameran till imorgon så att jag kan fota lite fina bilder när vi har klätt ut oss :]

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0