Gott nytt år!

2008-12-31 @ 23:23:30

Här har det redan börjat smällas raketer lite smått, men inga från oss tyvärr. Iår blir det inga raketer för vår del. Vi får nöja oss med grannarnas istället. Lika trevligt de! Jag har aldrig varit särskilt förtjust i raketer. För några år sedan köpte vi små smällare och min bror skulle tända på en som såg ut som en vulkan och som skulle kasta ut ljusbollar. Hela "vulkanen" välte och sköt istället ut alla bollarna på min bror, och jag trodde ju såklart att han skulle smälla själv och att jag aldrig skulle få se honom mer. Men närå, jackan fick några brännskador bara. Tur det.

Min bror kom till oss vid sjutiden idag och då satte vi oss alla och åt mat, som efterrät blev det tårta. Imorgon är det faktiskt min systers födelsedag, därför firade vi henne idag. Efter tårtan så spelade vi alla Guitar Hero, och jag vann ju såklart. Runt tiotiden så gick jag upp till mig och spelade lite på min keyboard.. Har faktiskt lyckats lära mig hela Bella's Lullaby nu, ett av soundtracken till twilight. Och det låter rätt så hyfsat. :)

Nu ska jag dra mig ner till nedervåningen och joina de andra, sen ska vi antagligen dra oss ut och titta på fyrverkerierna och skåla för det nya året. Tss.... Sen får vi se vad det kommande året har att erbjuda.

Ha det gött!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0