God jul!

2008-12-25 @ 14:41:42

Skulle väl egentligen skrivit det här inlägget igår, men jag fastnade framför teven efter all paketöppning sen var jag för trött för att sätta mig vid datorn. Men bättre sent än aldrig! ;)

Min jul var faktiskt helt okej, hela familjen var samlad och vi åt julmat tills vi typ dog, eller iallafall jag.. Sedan vräkte vi i oss en massa julgodis som vi bakat och blev bara ännu mer tjocka. Sedan var det dags för kalle anka.Men nu måste jag nog säga att jag har fått nog av kalle anka & alla julhälsningar. Det känns så uttjatat, och jag somnade nästan igår framför teven. Haha. Jag tror jag hoppar över Kalle Anka nästa år, så kanske det blir intressantare året efter. Iår var det jag som fick dela ut julklapparna, annars brukar det altid vara mamma. Iår fick jag inte så mycket paket, men det är väl inte paketen som gör julen? :) Jag fick pengar till mitt datorsparande, presentkort & boken "Om jag kunde drömma". Mer ville jag egentligen inte ha.

På kvällen kollade vi alla på mamma mia, men det blev inte mycket tittande för mig. Jag tittade lite smått, men annars var jag helt uppslukad av min bok.. Gaah, den är så bra, och ändå har jag bara läst 6 kapitel. Haha. Meningen var att jag skulle ta med den när vi åker till sälen i januari, men det är ju bara att glömma. Jag kommer läsa slut på den redan idag känner jag. Så jag får väl försöka flirta med mamma om att jag ska få andra boken. ;) Kommer inte ihåg vad den heter, men jag läste på internet att dom snart ska börja filma "New Moon" som den då heter på engelska, och dom planerar att den ska ha premiär den 20e november 2009, eller sommaren 2010.

Hoppas att ni andra har haft en bra jul! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0