Småfix & nya idéer till bloggen.

2008-08-13 @ 00:36:21

Jag har suttit och småfixat med bloggen som ni kanske ser.
Har bland annat bytt ut klockan mot en snyggare, och så har jag lagt till en mp3 spelare lite längre ner, under 'senaste inlägg'. Jag tyckte det var ganska störande förut när jag hade musik som gick igång automatiskt när man gick in på min blogg, så jag tog bort det. Men om man nu skulle få för sig att vilja lyssna på musik (you never know? (: ) så gjorde jag en liten spellista med några låtar.

Jag skulle vilja göra min blogg lite mer intressant att läsa..
Jag har märkt lite att jag inte skriver så mycket längre i min blogg, (enligt mej själv). Iallafall inget intressant, haha. Så jag ska försöka komma på nån idé som gör de lite roligare att läsa min blogg. Har kikat runt lite och fått idéer från bl.a Stylissimo.blogg.se som har börjat med 'Gissa kändisen' där man får gissa vem kändisen är med hjälp av tre bilder. Något sådant skulle jag kunna tänka mej att ha på bloggen, men jag vill inte vara en liten härmis och göra exakt likadant så jag ska försöka luska ut liknande idé. Men vi får se om min sega hjärna orkar tänka ut nåt :) Det skulle vara kul om någon kunde tipsa mig lite ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0