Sool!

2008-08-19 @ 15:29:37
Fasiken vad bra det känns med lite sol nu, även om jag borde vara allmänt depp för att skolan börjar på torsdag. Men ärligt så känns det ganska.. skönt.. att skolan börjar igen, så man har någonting att göra på dagarna, inte för att jag direkt ser fram emot att gå upp klockan 6 på morgonen, men det ska bli kul att träffa kompisarna igen. :)

Idag vaknade jag av att mamma ringde och sa att massa gubbar skulle komma och fixa lite grejor i huset. Vi har haft besiktning på huset och dom hittade tydligen endel fel som var tvungna att fixas idag.. och jag var tvungen att gå upp klockan 10.. eller mamma tyckte de. Jag drog snabbt på mig lite kläder, men sen la jag mig i sängen igen. Jag kunde ju lika gärna gå upp när dom ringde på dörren haha. Men nu känner jag mig ganska pigg faktist, men rastlös. Jag ska nog städa rummet lite, och sen ska jag börja packa skolväskan så man har det gjort och slipper stressa ihjäl sig på torsdag.

Tack och hej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0