Slitet hår

2008-08-25 @ 19:03:31
På onsdag, ska jag äntligen gå och klippa mig!
Jag är så sjukt trött på mitt slitna hår, har inte klippt det på ett bra tag, och efter all hårspray som jag använt (+att jag tuperat det mycket) så märker jag att mitt hår inte alls mår bra!! Det är inte förens nu jag inser hur jävla dålig kvalité mitt hår är. Det är jätte torrt och topparna är jätte slitna.. så jag hade då tänkt mig för att förändra det lite, jag ska försöka sluta med mitt tuperande, för snart kommer mitt hår att trilla av, det kan t.o.m jag känna nu.

Jag hade också tänkt att göra ett uppehåll med mitt färgande också, jag hittade en hårfärg sist som inte var så starkt för håret, som dom flesta andra hårfärger brukar vara. Min syster blonderade ju sitt hår ganska mkt (minst 3ggr), och tillslut blev de så slitet och torrt att de föll av så fort man drog händerna genom håret, så hon klippte av det. Jag vill verkligen inte att det ska hända mig, så jag lär nog aldrig mer blondera mitt hår. Om jag vill ha annan färg i håret (ex rosa slingor som jag tänkt på) så ska jag nog köpa lösa slingor istället. Resultatet får ni kanske se på onsdag ;)

På onsdag morgon ska jag till doktorn också, eftersom min stortå inte vill bli bättre och de gör svinont om jag går länge (vilket jag märkte när jag skulle gå till tåget i morse). Så jag lär missa några lektioner, men det är säkert inget viktigt 8'>

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0