Min älskade Hanno..

2008-08-03 @ 19:53:15
Fick precis veta idag, att min fd. sköthäst har sålts..
Jag var skötare på hanno i mer än 2 år tror jag, och han är verkligen en fin häst. Hur mysig som helst att rida, men idag fick jag veta av min kompis att ridskolan gett bort honom för att få plats med en annan häst. Jag fattar inte.. hur kan man ge bort Hanno som är drygt 15 år och jätte fin mot en häst som är pensionerad och ska gå ridlektioner igen?! Det är ju inte klokt, är hästen pensionerad så ska den vara det! Jag blir så arg, Hanno  var ju en av dom bästa hästarna, min älskling.

Jag vill inte tänka på vem den lyckligt lottade personen är som har fått honom.. </3 det gör ont när jag tänker på att jag kanske aldrig mer få se honom...
 


Kommentarer
Postat av: Ella

Nej vad tråkigt :( jag förstår att du är arg och att du saknar honom



kram - Ella

2008-08-03 @ 20:09:12
Postat av: Mari Vaskelainen

Aaaaw :(

2008-08-06 @ 15:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0