Sushii

2008-04-26 @ 00:06:19
H e j s a n   a l l a   n a t t u g g l o r !
Jag sitter här och har tråkgt som vanligt, men vad finns att göra när klockan är strax över 12? Som ni kanske vet så är det 12dagar kvar till min födelsedag ^^ och en av mina presenter har jag redan fått avslöjad :3
Linnea, min kära kompis, ska nämligen göra sushi till mej! Jag har aldrig i hela mitt liv, någonsin ätit sushi! :O Jag tycker bara att det ser så himla gott ut :3 som på bilden här intill, det är ingen idé att jag frågar om det är gott, för alla tycker väl olika? Jag tycker iallafall att de ska bli vääldigt spännande, jag kommer bli väldigt besviken om jag inte gillar sushi..... då ska jag tvinga mig själv att gilla det!!

Hej så länge! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0