Joss på en blå kontainer

2008-04-28 @ 20:58:31
image137Här är en av bilderna som vi tog förra veckan! :)

Tänk vad kul det kan vara att sitta på en blå kontainer och dingla med benen och vara mallig bara för att man kom upp dit alldeles själv med högklackat på! Sen kanske ni undrar hur jag kom ner? ;o det undrar jag med.. nä, men en av killarna i paralellklassen (som för övrigt har som hobby att klättra på kontainrar?) fick visa mig hur jag skulle ta mej ned, och han fick de att se så enkelt ut. Haha, sådan amatör som jag är så gick det efter ett tag. Men jag var tvungen att ta av mig skorna, efteråt var jag inte så mallig längre.

Att komma upp med högklackat på en blå kontainer är alltid lätt, men sedan måste man ju försöka ta sig ner också, och det går inte alltid med klackarna på!!

Jaja, det gör jag nog aldrig om, inte med 8cm klackar iallafall! Ni får ha det så bra, så hörs vi imorgon kanske, vi får se när jag kommer från stallet imorgon, och ni får säkert veta hur det gick :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0