Jag hatar att sakna.

2008-04-23 @ 21:30:34
H e j s a n !image131
Det var meningen att jag skulle lägga ut lite bilder idag, men eftersom att jag tog dom bilderna med min kompis kamera så har jag inte hunnit få dom ännu, vi får se om jag får dom imorgon, hoppas det!

Jag och mamma var ute och gick idag, egentligen hade jag ingen lust att göra det men vi gick iallafall. Påvägen hem så såg vi en hund, och jag blev som fast i dens blick.. hunden tittade på mig med sina varma snälla ögon, o helst av allt skulle jag bara vilja springa fram till den o krama om den!

Det fick mig iallafall att börja tänka på Pixie, ni vet, kissen som vi lånade hem förut.. jag saknar henne något fruktansvärt.. jag är tvungen att fälla en tår, för hon var så underbar, och jag kan inte tänka mig att hon inte får komma hit igen.
Jag hoppas att hon får komma hit igen, jag sa det till mamma, men vi får se sa hon....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0