Allt för att slippa..

2008-04-21 @ 19:26:38

J u s t   n u   o r k a r   j a g   i n t e   m e d   n å g r a   l ä x o r !Profil
jag vill bara sova, läxorna gör mig verkligen trött! Jag satt en stund och redigerade några bilder för att inte överanstränga mig på engelska arbetet, roligare än att hålla på med läxor är de ju.

Vad ska ni göra i helgen?
Själv ska jag nog antagligen sovaaa, kanske dra ut en sväng och springa, vilket behövs, eftersom min kondition är så himla dålig, jag ska också försöka tvinga mamma att åka till IKEA så jag kan köpa korgar till min bokhylla, och jag måste ha en riktig vårjacka, just nu går jag omkring med min höst/vinterjacka, och de e alldeles för varmt!

Sen får vi se om jag lyckas hitta på något mer än att bara sitta framför datorn, men självklart ska jag blogga! Och dessutom ska jag dra ut o fota lite om det blir bra väder, någon som vet?

Aja, tills dess, ha de bra <3



Kommentarer
Postat av: Jacqueline:D

jag ska äta hoss en kompis i helgen och sen ska jag sova. kanske ner till södertälje eller gå i kyrkan.. JIPPI?.NOT-.-...

2008-04-22 @ 10:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0